Iveco-furgon_pic1

Iveco furgon segítségünkre így sietett

Hogyan került képbe az Iveco furgon?

Ha az ember furgont vezet valamilyen formában, számtalan lehetőség áll előtte az utakon. Egy furgon pedig sokféleképpen lehet az ember hasznára, széles és tágas rakodóterületeitől kezdve a jó teherbíró képességeiig. A furgon kölcsönzés egy nagyon hatékony és kedvező közlekedési mód, ha hosszú útra tervez az ember vagy nagyobb dolgokat szeretne elszállítani, azonban mielőtt olcsó furgon bérlésre kerül a sor, érdemes előre felvázolni a furgonnal kapcsolatos igényeinket. A tervezett furgon bérlet első lépéseként határozzuk meg a használat célját, hiszen ez a legfontosabb szempont.
Az egyik legjobb furgon a piacon nem más szerintem, mint az Iveco furgonjai. Kellemes tapasztalatokat szereztem már korábban eme furgonokkal, ugyanis egyszer egy nagyon hosszú útra elkísért engem és pár barátomat az általunk választott Iveco furgon.

Iveco-furgon_pic3

Az Iveco furgon és a történetünk

Minden azzal kezdődött, hogy egy hosszú út megtervezésére adtuk a fejünket a barátaimmal. A társaság Németországba szeretett volna utazni és bár többünknek volt jogosítványa, nem szerettünk volna mind, külön-külön autókkal leutazni, hanem inkább megbeszéltük, hogy bérlünk egy furgont és mind együtt lemegyünk, emellett pedig váltásban fogunk vezetni is.

Mi egy autó kölcsönzőből választottuk ki a számunkra megfelelő furgont és a választásunk egy Iveco furgonra esett. Fontos volt, hogy olyan furgont válasszunk, ami mindenki igényeinek megfelel, így főleg örültünk annak, hogy ebben a furgonban megvolt minden, amire szükségünk lehetett.
Első sorban a bérlésnél, szükségünk volt a megfelelő papírokra, hogy bérelni tudjunk egy furgont. Az egyik feltétel a rendeléshez a volt, hogy minimum 21 éves életkor esetén lehetett csak bérelni a furgont, vagy bármilyen másféle járművet. Természetesen személyi igazolvány megléte kötelező volt a bérlés lebonyolításához, ahogyan a lakcímkártya megléte is kötelező volt, mindezek mellett pedig egy minimum B kategóriás vezetői engedély szükséges a járművek bérléséhez.
Nekem több alkalommal kellett már furgont vezetnem, kezdve azzal, hogy egy ideig egy olyan munkahelyen dolgoztam, ahol megtapasztalhattam, milyen az ilyen járművekkel való utazás. Na meg, egy időben nagyon szerettem az országot járni és utazni, az úgy nevezett otthonom pedig egy furgon volt.

Az Iveco furgonunk

Fontos volt az, hogy az Iveco furgon részét képezte egy központi zár, mely a megfelelő biztonságért felelt. A jármű ködlámpákkal is fel volt szerelve a biztonságos közlekedés miatt, illetve légzsákokkal is biztosított volt a biztonság. Az oldalsó ajtók könnyen nyithatóak voltak és a tágas tér miatt kényelmesen el is fértünk a járműben a hosszú út alatt. A járműbe szerelt rádió és CD lejátszó pedig biztosította azt, hogy a hosszas beszélgetések mellett se unatkozzunk, mindig különféle jó dalok szóltak akár a lejátszóban, akár az általunk hozott lemezeken. A társaság ízlése nagyjából azonos volt, így nem okozott problémát, hogy mit hallgassunk az utazás alatt.
Kényelmünket szolgálta az is, hogy a furgon elektromos ablakokkal volt felszerelve, a hagyományos tekerőssel szemben. A riasztó miatt, mellyel szintén rendelkezett a furgon, ott mertük hagyni a parkolókban a járművet és néha csak megálltunk kicsit kiszellőztetni a fejünket vagy pedig kinyújtani a lábainkat a hosszú út során. Párszor el is fogyasztottunk egy – egy szendvicset, vagy sétáltunk egy kicsit a szabadban, mielőtt megérkezhettünk volna az úticélunkhoz.
Kellemesen tapasztaltam, hogy a hátsó rakodó térbe is kényelmesen el lehetett férni. Raktér űrtartalma ugyanis 3,6m³ volt. Mivel több mindent vittünk magunkkal a rendezvény miatt, amely helyszínére utaztunk, fontos volt a tágas tér a tárgyak miatt. De, senkinek sem okozott kellemetlenséget az utazás és elfértünk, minden motyónkkal együtt, pedig elsőre kicsit megijedtünk a pakolásnál, hogy nem lesz elég a tér, de természetesen ez nem így lett. Minden nagyobb csomag, sátor, kiegészítő el tudott férni és még mi is kényelmesen utaztunk az út során az Iveco furgonnal.

Iveco-furgon_pic2

Emlékek az Iveco furgonnal

A hazafelé vezető út is gond nélkül zajlott az Iveco furgonjában. Kellemes volt az út, néha váltottuk egymást a tizenkét órás út alatt, hogy mindenki tudjon egy kicsit legalább pihenni, hiszen erre mindenkinek szüksége volt a maga módján. Hazaérve, pedig hálásan tekintettünk vissza az útra és a furgonra.
Az élmények mellett, az Iveco furgon lehetőség volt arra is, hogy tényleg ne kelljen külön kocsikban utazzunk, így mire megérkeztünk, kellőképpen összecsiszolódtunk és az út során mindent át tudtunk beszélni az eseménnyel kapcsolatban a csapattal, így egy percig sem bánom, hogy erre esett a csapat közös választása. Kényelem, jó társaság, mi kellhetett volna még?